Система методичної роботи
Система методичної роботи спрямована перш за все на створення активної творчої співпраці, постійного підвищення професійної майстерності педагогів, підвищення їх освітнього рівня.
В процесі роботи педагоги діють за принципом взаємодопомоги і розумної педагогічної конкуренції.
Педпрацівники умовно розподілені на групи: «майстри», «предметники», «пошуковці», «початківці», «майстри», що створює ситуацію успіху та стимулює педагогів до підвищення рівня педагогічної майстерності. Започатковано роботу педагогічного праламенту, яка є важливою складовою системи методичної роботи закладу.
Педагоги використовують елементи інноваційних технологій: ТРВЗ, РТУ «В світі гри і фантазії», технологію раннього навчання читання М.Зайцева, ейдетики, казкотерапії, нетрадиційні техніки малювання, технологію «сенд-плей»)
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі види та форми роботи:
· система перспективного планування професійного зростання через складання проектів професійного саморозвитку на 2 роки;
· навчання елементам педагогічного самоаналізу (робота зі схемами самоаналізу занять, режимних моментів, роботи з батьками);
· консультації методиста, вихователів-методистів щодо використання ППД пзгідно з проблемою поглибленої роботи;
· співпраця, допомога, співтворчість наставників і молодих педагогів, взаємонавчання та обмін досягненнями;
· психолого-педагогічні підходи щодо планування і проведення роботи з вихователями;
· інтерактивні форми роботи з педагогами (тренінги креативності; майстер-клас, банк ідей, педагогічний фристайл, творчі лабораторії, семінари-практикуми, мозковий штурм, педагогічні вітальні, творчі діалоги, педагогічні турніри, створення проектів, засідання педагогічного парламенту, ділові ігри, ділові ігри-стратегії;
В умовах модернізації системи дошкільної освіти в Україні заклад спрямовує свою роботу на реалізацію таких завдань:
· перебудова концептуальних підходів до організації освітньо- виховного процесу в умовах переходу на навчання дошкільників за новою Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та програмою «Впевнений старт»;
· психолого-педагогічне проектування методичної роботи за особистісно-орієнтованою моделлю; творча реалізація завдань проекту методичної роботи на 2 роки «Від упевненого п’ятирічки – до компетентного школяра»;
· формування професійної та ІКТ компетентності педагогів;
· методичний моніторинг професійного зростання молодих спеціалістів;
· створення умов для підвищення рівня освіти педагогів через навчання в педагогічних вузах;
· сприяння поширенню наставництва, обміну досвідом між досвідченими і молодими педагогами;
· стимулювання до самоосвіти і вдосконалення професійної майстерності;
· підвищення активності педагогів щодо участі в методичній роботі.
Коментарi