ПАРЦІАЛЬНА ПРОГРАМА «РОЗВИВАЛЬНЕ ЧИТАННЯ ЗА АВТОРСЬКОЮ МЕТОДИКОЮ Л.ШЕЛЕСТОВОЇ»
Автори:
вихователь-методист Дігтяр З.І.
вихователь П’ятецька А.М.
МЕТА ПРОГРАМИ:
викликати інтерес у дошкільників до читання через розв’язання серії інтелектуальних завдань, вправ, ігрових ситуацій; зосередити увагу малюків на ознайомленні з буквами, складами, словосполученнями за посібником Л.Шелестової «Вчимося читати»; розширити знання дітей про оточуючий світ, використовуючи різноманітний покидьковий матеріал.
НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК «РОЗВИВАЛЬНЕ ЧИТАННЯ ЗА МЕТОДИКОЮ Л.ШЕЛЕСТОВОЇ»
Співавтори:
вихователь-методист Дігтяр З.І.
вихователь П’ятецька А.М.
вчителі-логопеди Гребінь Н.Л.
Криворот І.Д.
Посібник містить методичні рекомендації для батьків, вихователів, вчителів-логопедів щодо використання навчально-розвивального посібника Л.В.Шелестової «Вчимося читати» у роботі з дітьми дошкільного віку; перспективне планування занять з навчання читання дітей починаючи з 3-х років, орієнтовні розробки комбінованих та інтегрованих занять з дітьми дошкільного віку. До уваги батьків і педагогічних працівників робочий зошит для закріплення у дітей навичок читання, набутих під час організованих занять з дітьми.
Рекомендовано для вихователів, вчителів-логопедів та інших педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів і батьків дітей дошкільного віку
ДОСВІД РОБОТИ З
ПРОБЛЕМИ: «СИСТЕМА РОБОТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
Автор:
вихователь ДНЗ №6
Чернишенко С.Й.
Автор визначає чітку систему в організації навчально-виховного процесу з охорони безпеки життєдіяльності дошкільнят.
В досвіді визначено раціональні підходи до планування та проведення роботи по формуванню основ безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку. Розроблені рекомендації для педагогів з питань безпеки життєдіяльності дошкільнят, де чітко визначені головні чинники у навчанні дітей безпечної поведінки, основні напрямки освітньо-виховної роботи дошкільного навчального закладу.
ДОСВІД РОБОТИ З
ПРОБЛЕМИ: «ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ»
Автор:
вихователь ДНЗ №6
Шевченко В.В.
Дана методична розробка є підтвердженням того, що виховання дітей раннього віку зорієнтоване на плекання особистості, на емоційно-соціальний розвиток малюка.
Педагог окреслює чітку систему в організації навчально-виховного процесу з дітьми раннього віку, розкриває шляхи, активні форми роботи з батьками, в процесі яких батьки опановують нові підходи, вчаться застосовувати різні форми організації та зацікавлення дітей. Розроблені методичні рекомендації для педагогів з питань організації та проведення занять з розвитку мовлення, ігор з піском та водою.
ДОСВІД РОБОТИ З
ПРОБЛЕМИ: «ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ»
Автор:
вихователь -методист
Дігтяр З.І.
Автор досвіду розкриває шляхи, активні форми роботи з педагогічними працівниками, за допомогою яких вихователі дошкільного закладу опановують нові підходи, вчаться застосовувати різні форми організації дитячого колективу, спів ставляють своє мовлення та мовлення вихованців з літературною нормою, а також висвітлені методичні рекомендації з мовленнєвого розвитку та організації роботи гуртка мовно-художнього напрямку.
ДОСВІД РОБОТИ З
ПРОБЛЕМИ: «РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ В СИСТЕМІ КОРЕКЦІЙНО – ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ З МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
Автор:
вчитель-логопед
Гребінь Н.Л.
Автор визначає систематичну роботу щодо організації роботи із розвитку дрібної моторики з дітьми, які мають мовленнєві порушення; розкриває шляхи, активні форми роботи з батьками, за допомогою яких батьки опановують нові підходи, вчаться застосовувати різні цікаві форми організації «пальчикових ігор» із своїми дітьми. Розроблені консультації для вихователів та вчителів-логопедів з питань розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку, що має вагомий вплив на розвиток зв’язного мовлення та підготовки його до писемної діяльності.
Коментарi