/Files/images/laboratorya/DSC_0204.JPG

ПАРЦІАЛЬНА ПРОГРАМА «РОЗВИВАЛЬНЕ ЧИТАННЯ ЗА АВТОРСЬКОЮ МЕТОДИКОЮ Л.ШЕЛЕСТОВОЇ»

Автори:

вихователь-методист Дігтяр З.І.

вихователь П’ятецька А.М.

МЕТА ПРОГРАМИ:

викликати інтерес у дошкільників до читання через розв’язання серії інтелектуальних завдань, вправ, ігрових ситуацій; зосередити увагу малюків на ознайомленні з буквами, складами, словосполученнями за посібником Л.Шелестової «Вчимося читати»; розширити знання дітей про оточуючий світ, використовуючи різноманітний покидьковий матеріал.

/Files/images/laboratorya/DSC_0230.JPG

НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК «РОЗВИВАЛЬНЕ ЧИТАННЯ ЗА МЕТОДИКОЮ Л.ШЕЛЕСТОВОЇ»


Співавтори:

вихователь-методист Дігтяр З.І.

вихователь П’ятецька А.М.

вчителі-логопеди Гребінь Н.Л.

Криворот І.Д.

Посібник містить методичні рекомендації для батьків, вихователів, вчителів-логопедів щодо використання навчально-розвивального посібника Л.В.Шелестової «Вчимося читати» у роботі з дітьми дошкільного віку; перспективне планування занять з навчання читання дітей починаючи з 3-х років, орієнтовні розробки комбінованих та інтегрованих занять з дітьми дошкільного віку. До уваги батьків і педагогічних працівників робочий зошит для закріплення у дітей навичок читання, набутих під час організованих занять з дітьми.

Рекомендовано для вихователів, вчителів-логопедів та інших педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів і батьків дітей дошкільного віку

/Files/images/laboratorya/DSC_0217.JPG

ДОСВІД РОБОТИ З

ПРОБЛЕМИ: «СИСТЕМА РОБОТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»

Автор:

вихователь ДНЗ №6

Чернишенко С.Й.

Автор визначає чітку систему в організації навчально-виховного процесу з охорони безпеки життєдіяльності дошкільнят.

В досвіді визначено раціональні підходи до планування та проведення роботи по формуванню основ безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку. Розроблені рекомендації для педагогів з питань безпеки життєдіяльності дошкільнят, де чітко визначені головні чинники у навчанні дітей безпечної поведінки, основні напрямки освітньо-виховної роботи дошкільного навчального закладу.

/Files/images/laboratorya/DSC_0213.JPG

ДОСВІД РОБОТИ З

ПРОБЛЕМИ: «ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ»

Автор:

вихователь ДНЗ №6

Шевченко В.В.

Дана методична розробка є підтвердженням того, що виховання дітей раннього віку зорієнтоване на плекання особистості, на емоційно-соціальний розвиток малюка.

Педагог окреслює чітку систему в організації навчально-виховного процесу з дітьми раннього віку, розкриває шляхи, активні форми роботи з батьками, в процесі яких батьки опановують нові підходи, вчаться застосовувати різні форми організації та зацікавлення дітей. Розроблені методичні рекомендації для педагогів з питань організації та проведення занять з розвитку мовлення, ігор з піском та водою.

/Files/images/laboratorya/DSC_0198.JPG

ДОСВІД РОБОТИ З

ПРОБЛЕМИ: «ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ»

Автор:

вихователь -методист

Дігтяр З.І.

Автор досвіду розкриває шляхи, активні форми роботи з педагогічними працівниками, за допомогою яких вихователі дошкільного закладу опановують нові підходи, вчаться застосовувати різні форми організації дитячого колективу, спів ставляють своє мовлення та мовлення вихованців з літературною нормою, а також висвітлені методичні рекомендації з мовленнєвого розвитку та організації роботи гуртка мовно-художнього напрямку.

/Files/images/laboratorya/DSC_0195.JPG

ДОСВІД РОБОТИ З

ПРОБЛЕМИ: «РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ В СИСТЕМІ КОРЕКЦІЙНО – ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ З МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»

Автор:

вчитель-логопед

Гребінь Н.Л.

Автор визначає систематичну роботу щодо організації роботи із розвитку дрібної моторики з дітьми, які мають мовленнєві порушення; розкриває шляхи, активні форми роботи з батьками, за допомогою яких батьки опановують нові підходи, вчаться застосовувати різні цікаві форми організації «пальчикових ігор» із своїми дітьми. Розроблені консультації для вихователів та вчителів-логопедів з питань розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку, що має вагомий вплив на розвиток зв’язного мовлення та підготовки його до писемної діяльності.

/Files/images/laboratorya/DSC_0208.JPG

ДОСВІД РОБОТИ З

ПРОБЛЕМИ: «ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИСЛЕКСІЇ ТА ДИСГРАФІЇ В СИСТЕМІ КОРЕКЦІЙНО – ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»

Автор:

вчитель-логопед

Криворот І.Д.

Автор досвіду доводить, що систематичне використання різноманітних корекційно-розвивальних ігор забезпечує психологічний комфорт, компенсує недорозвиток фонематичного сприймання та слуху, сприяє мовленнєвому розвитку та попереджає порушення письмового мовлення.

Розроблені консультації для вихователів та вчителів-логопедів, порад для батьків з даної проблеми вказують шляхи, за допомогою яких вони можуть, застосовуючи нові підходи у своїй роботі, розвивати у дітей слухову увагу, мовний слух та дихання, автоматизувати та диференціювати звуки, координувати мовлення з рухами, що впливає на розвиток мовлення та сприяє підготовці дітей до навчання в школі.

/Files/images/laboratorya/DSC_0199.JPG

ДОСВІД РОБОТИ З

ПРОБЛЕМИ: «ОПТИМІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГА З РОДИНОЮ»

Автор:

вихователь ДНЗ №6

Кондратюк В.І.

Автор визначає чіткі методи і прийоми в роботі з батьками, які спрямовані на особистісний розвиток дитини, її соціалізацію, ефективно сприяють збагаченню їх досвіду і знань; допомагають зблизити усіх членів родини різного віку і різних поколінь; передбачають сучасні тенденції розвитку стосунків між батьками і дітьми, ціннісних орієнтирів, особистісних якостей батьків і дітей, особливостей впливу сім’ї на становлення особистості дитини.

Розроблені анкети, пам’ятки, поради, тести допоможуть краще вивчити сімї дітей, визначити проблеми і шляхи їх подолання; щоденні діалоги, практичні заняття допомагають долати проблеми організації життєдіяльності дітей дошкільного віку.

Кiлькiсть переглядiв: 1616

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.