/Files/images/dlya_sayta/папааппа.gif

Шановні колеги!!!

На цій сторінці ви маєте можливість познайомитись із різноманітними інноваційними технологіями, які використовуємо у своєму дошкільному навчальному закладі.

Інноваційна діяльність – це цілеспрямований процес застосування інновацій (зміни всередині системи) й експериментальної перевірки результативності.

Основні напрями інноваційної діяльності:
* апробація вітчизняних і світових освітніх та педагогічних інновацій;
* апробація інновацій, розроблених у ході експериментальної роботи регіонального рівня;
* розробка й експериментальна перевірка продуктивності й можливості застосування освітніх і педагогічних інновацій;


* застосування освітніх і педагогічних інновацій.

Пріоритетними завданнями педагогічного колективу нашого дошкіль­ного навчального закладу, у здійсненні інноваційної діяльності, є:
* вивчення освітніх інновацій, визнаних ефективними вітчиз­няною та світовою педагогічною наукою, а також ефектив­ність їхнього упровадження в інших дошкільних навчальних закладах;
* моніторинг ефективності впровадження інновацій, розробле­них педагогічним колективом дошкільного навчального закладу;
* створення бази даних щодо впровадження освітніх і педаго­гічних інновацій у дошкільному навчальному закладі;
* розробка методичних рекомендацій.

Чинниками, які визначають інноваційний потенціал освіт­нього закладу є:
* матеріальна база;
* рівень професійної кваліфікації, освіти, стаж роботи, вік педагогів;
* можливості впровадження нововведень, та контролю за про­цесом упровадження;
* готовність керівника до нововведень.

Здійснення інноваційної діяльності передбачає:
- виявлення інноваційної ініціативи;
- створення інновації:
- розробку, експертизу й апробацію інноваційного освітнього проекту, який зумовлює вибір найбільш прийнятного варіан­та стратегії розвитку освітнього закладу.
- одержання експериментальних результатів;
- апробацію одержаних експериментальних результатів;
- розповсюдження й освоєння інновації;
- збереження інновації.

Навчання читанню дітей з метою збагачення картини світу за методикою Л.Шелестової «Розвивальне читання»

Навчаючи дітей дошкільного віку читати за методикою Л.В.Шелестової «Розвивальне читання», розвиток малят (інтелектуальний, мовленнєвий, чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо) поєднується із задоволенням їхніх потреб та інтересів. Перед дошкільниками не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання, а в ігровій, цікавій формі педагоги формують позитивні емоції, веселий настрій, з бажанням і радістю виконувати ігрові вправи, завдання, грати в цікаві ігри. За рахунок різних видів діяльності (малювання, ліплення, конструювання, аплікації, співу, танців) діти виконують пізнавальні завдання при цьому навчаючись читати.

Запропоновані завдання діти виконують природно, невимушено, з цікавістю і бажанням досягти результату, адже жартівливий віршик, ігрова ситуація, загадковість сюжету, поетичні мініатюри спонукають дитину до дії, вселяють оптимізм, позитивні емоції, впевненість у собі. Вдало підібрані педагогом завдання розширюють знання дітей про навколишній світ, розвивають логічне мислення, збагачують активний і пасивний словник малят, розвивають фонематичний слух, мовленнєве дихання, дрібну моторику, пам'ять, увагу.

В процесі гри з буквами, складами, словосполученнями діти постійно повторюють їх, конструюють нові слова, придумують чистомовки на заданий склад, підбирають до слів рими. Весь процес проходить в ігровій формі, придумують цікаву історію, яка завершується читанням.

Результатом проведення такої інноваційної діяльності є:

  • написання парціальної програми «Розвивальне читання за методикою Л.Шелестової», схвалена науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів від 23.12.2011 року протокол №7 і рекомендована до використання у дошкільних навчальних закладах Київської області;
  • розроблення методичних рекомендацій для вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів щодо впровадження в логопедичних групах методики Л.Шелестової, які ввійшли до змісту навчально-методичного посібника «Розвивальне читання за методикою Л.Шелестової», який схвалено науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів від 26.04.2012 року протокол №3 і рекомендована до використання у дошкільних навчальних закладах Київської області;
  • розроблення методичних рекомендацій для батьків з навчання дітей дошкільного віку читанню за методикою Л.Шелестової «Розвивальне читання» які ввійшли до змісту навчально-методичного посібника «які ввійшли до змісту навчально-методичного посібника «Розвивальне читання за методикою Л.Шелестової», який схвалено науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів від 26.04.2012 року протокол №3 і рекомендована до використання у дошкільних навчальних закладах Київської області, який схвалено науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів від 26.04.2012 року протокол №3 і рекомендована до використання у дошкільних навчальних закладах Київської області;
  • розроблення серії дидактичних ігор, дидактичних вправ і дидактичних завдань за навчально-розвивальним посібником Л.Шелестової «Вчимося читати», які ввійшли до змісту дидактичного посібника ««Розвивальне читання за методикою Л.Шелестової»

/Files/images/laboratorya/22 007.jpg/Files/images/laboratorya/22 010.jpg/Files/images/laboratorya/DSC_0186.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0655.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0670.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0681.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0938.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0940.JPG



















































Пісочна ігротехнологія та сольова анімація

«Діти не люблять іграшок нерухомих, закінчених, яких вони не можуть змінити за своєю фантазією… краща іграшка для дитини та, яку вона може змусити змінитись найрізноманітнішим чином… для маленьких дітей найкраща іграшка – купа піску»
К.Д.Ушинський

На сьогодні дуже популярним став метод sandplay, що з англійської дослівно означає «пісочна гра». Завдяки цьому методу діти навчилися будувати з піску і невеличких фігурок свій індивідуальний і неповторний світ у мініатюрі. Граючись, вони виражали на піску те, що спонтанно виникало в їх свідомості.

Ігри з піском є ефективним засобом всебічного розвитку дітей у цілому і творчих здібностей зокрема, вони надали дітям змогу відчути себе впевненими і вмілими. Діти створюють щось нове, не бояться ламати старе, змінюють його. У пісочниці педагоги створюють оптимальні умови для розвитку творчого потенціалу дитини, активізують просторову уяву, образно – логічне мислення,тренують дрібну моторику рук. В процесі колективних ігор, діти усвідомлюють морально – етичні норми, формують гармонійний образ світу.

Результатом проведення такої інноваційної діяльності є:

  • розроблення методичних рекомендацій «Використання ігор з піском і водою у роботі з дітьми молодшого та старшого дошкільного віку»;
  • розроблення тематичного планування ігор з піском і водою.

/Files/images/laboratorya/DSC_0041.JPG






/Files/images/laboratorya/DSC_0045.JPG




/Files/images/laboratorya/DSC_0088.JPG


/Files/images/laboratorya/DSC_0091.JPG



/Files/images/laboratorya/P3190251.JPG



/Files/images/laboratorya/P3190256.JPG















































Навчання гри на музичних інструментах як засіб розвитку музикальності у дітей дошкільного віку

(використання елементів системи К.Орфа)

Суть технології - музично-навчальна діяльність спрямована на розвиток дитячої музичної творчості. Творчість дітей тут розуміється яквміння і бажання зробити щось по своєму. За допомогою широкого використання дитячих музичних інструментів, перш за все шумових, пробуджується бажання дітей грати, та навіть найпростіше імпровізувати.

Таким чином орфовські та шумові інструменти дозволяють усім дітям незалежно від здібностей приймати участь у музикуванні. Виховується початок творчості, творче мислення.Розвивається здатність дітей імпровізувати свою музику. На заняттях діти вчаться слухати, порівнювати та відтворювати звуки навколишнього середовища. Розвивається індивідуальність, неповторність, самостійність. Діти будуть вірити в свої сили, не боятися пробувати і помилятися, варіювати, аж поки не буде знайдене правильне рішення.

/Files/images/sayt/DSC_0063.JPG/Files/images/sayt/DSC_0094.JPG/Files/images/sayt/DSC_0191.JPG/Files/images/sayt/DSC_0218.JPG/Files/images/sayt/DSC_0603.JPG


Кiлькiсть переглядiв: 1046

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.