/Files/images/dlya_sayta/7187.gif

Система методичної роботи

Система методичної роботи спрямована перш за все на створення активної творчої співпраці, постійного підвищення професійної майстерності педагогів, підвищення їх освітнього рівня.

В процесі роботи педагоги діють за принципом взаємодопомоги і розумної педагогічної конкуренції.

Педпрацівники умовно розподілені на групи: «майстри», «предметники», «пошуковці», «початківці», «майстри», що створює ситуацію успіху та стимулює педагогів до підвищення рівня педагогічної майстерності. Започатковано роботу педагогічного праламенту, яка є важливою складовою системи методичної роботи закладу.

Педагоги використовують елементи інноваційних технологій: ТРВЗ, РТУ «В світі гри і фантазії», технологію раннього навчання читання М.Зайцева, ейдетики, казкотерапії, нетрадиційні техніки малювання, технологію «сенд-плей»)

/Files/images/dlya_sayta/risunok3.jpg

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі види та форми роботи:

· система перспективного планування професійного зростання через складання проектів професійного саморозвитку на 2 роки;

· навчання елементам педагогічного самоаналізу (робота зі схемами самоаналізу занять, режимних моментів, роботи з батьками);

· консультації методиста, вихователів-методистів щодо використання ППД пзгідно з проблемою поглибленої роботи;

· співпраця, допомога, співтворчість наставників і молодих педагогів, взаємонавчання та обмін досягненнями;

· психолого-педагогічні підходи щодо планування і проведення роботи з вихователями;

· інтерактивні форми роботи з педагогами (тренінги креативності; майстер-клас, банк ідей, педагогічний фристайл, творчі лабораторії, семінари-практикуми, мозковий штурм, педагогічні вітальні, творчі діалоги, педагогічні турніри, створення проектів, засідання педагогічного парламенту, ділові ігри, ділові ігри-стратегії;

В умовах модернізації системи дошкільної освіти в Україні заклад спрямовує свою роботу на реалізацію таких завдань:

· перебудова концептуальних підходів до організації освітньо- виховного процесу в умовах переходу на навчання дошкільників за новою Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та програмою «Впевнений старт»;

· психолого-педагогічне проектування методичної роботи за особистісно-орієнтованою моделлю; творча реалізація завдань проекту методичної роботи на 2 роки «Від упевненого п’ятирічки – до компетентного школяра»;

· формування професійної та ІКТ компетентності педагогів;

· методичний моніторинг професійного зростання молодих спеціалістів;

· створення умов для підвищення рівня освіти педагогів через навчання в педагогічних вузах;

· сприяння поширенню наставництва, обміну досвідом між досвідченими і молодими педагогами;

· стимулювання до самоосвіти і вдосконалення професійної майстерності;

· підвищення активності педагогів щодо участі в методичній роботі.

/Files/images/dlya_sayta/i (3).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 399

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.