/Files/images/dlya_sayta/7187.gif

Функції методичної служби дошкільного навчального закладу

Інформаційна:

вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів;

підвищення кваліфікації педагогічного персоналу;

підвищення якості педагогічного процесу;

узагальнення позитивного досвіду педагогів;

поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти, про новітні досягнення науки та практики;

широке впровадження інформаційних технологій;

встановлення з різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність дошкільного навчального закладу.

Навчальна:

здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями;

ознайомлення зі стандартами дошкільної освіти України;

здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти;

організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використання мактивних методів.

Контрольно-діагностична:

моніторинг якості педагогічного процесу;

застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу;

аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу; узагальнення отриманих результатів.

Корекційно-прогностична (плануюча):

здійснення планування перспективних та поточнихзаходів ( річний, місячний, календарний плани)

Організаційна:

організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо;

організація методичних об’єднань, творчих груп та міні-проектів;

організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійногорівня;

організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами;

направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації.

Дослідницька:

планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій;

вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій.

Комунікативна:

усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності;

реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності;

встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами.

Виховна (мотиваційно-стимулююча):

стимулювання творчої діяльності педагогів;

виявлення потенціалу педагогів;

стимулювання підвищення професійної кваліфікації;

мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.

Гностична:

оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти.

/Files/images/dlya_sayta/i (3).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 527

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.