Тиждень театрального мистецтва


В дошкільному навчальному закладі у період з 27.01.2014 року по 31.01.2014 року був проведений тиждень театрального мистецтва.

Театралізована діяльність– унікальний засіб збагачення художньо-мовленнєвого досвіду дітей ,розвитку зв’язного мовлення,оскільки вона дає можливість для одночасного розв’язання різних мовленнєвих завдань:

• самовираженні;

• спілкуванні;

• пізнанні себе через відтворення різних образів.

Саме тому для реалізації завдань з художньо-мовленнєвого розвитку педагоги нашого дошкільного закладу використовують театралізовану діяльність, яка користується у дітей незмінною популярністю та суттєво впливає на всебічний розвиток .Адже для дітей показ різнихвидівтеатрів: пальчикового, настільного, тіньового, лялькового, театру іграшок та театру на фланелеграф іперетворюється на справжнє свято, вони почуваються самостійними, впевненими у собі, успішними.

В плані проведення тижня театрального мистецтва було передбачено показ різних видів театру, а саме:

- показ тіньового театру за мотивами української народної казки «Курочка Ряба» -

1 молодшагрупа «Сонечко»;

- показ пальчикового театру за участю дітей 2 молодшої групи «Дзвіночок» - українська народна казка «Колобок»;

- показ настільного театру за участю дітей старшої логопедичної групи «Вишенька», українська народна казка «Вовк і семеро козенят»;

- показ театру «вертушок» за участю дітей середньої групи «Волошка», українська народна казка «Рукавичка»;

- показ лялькового театру за участю дітей середньої логопедичної групи «Пролісок», українська казка «Зайчикова хатка»;

- показ театру «бі-ба-бо» за участю учнів перших класів;

- показ гри-драматизації «Як кошенятко маму шукало» за участю дітей старшої групи «Ягідка».

Вихованці під час проведення театралізованої діяльності виконували деякі ролі не тільки самі, але й діяли ляльковими персонажами. У процесі таких ігор-інсценівок, діючи разом з дорослим і наслідуючийого, малюки вчаться розуміти і використовувати мову міміки і жестів, вдосконалюють свою промову, в якій важливими складовими є емоційне забарвлення і інтонація. Дуже важливо сааме бажання дитини брати участь у грі-інсценізації, його емоційний стан. Співпереживання героям інсценівок розвиває почуття дитини, уявлення про поганих і хороших людських якостях.

Заняття з театралізованої діяльності у дітей розвивають не тільки психічні функції особистості дитини, художні здібності, творчий потенціал, а й загальнолюдську здатність до міжособистісної взаємодії, творчості в будь-якій області, допомагають адаптуватися в суспільстві, відчути себе успішною.

Театралізовані ігри завжди ваблять, часто смішать дітей, користуються у них любов’ю. Тематика і зміст театралізованих ігор повинна мати моральну направленість, яка є в кожній казці та літературному творі і повинна знаходити місце в імпровізаційних постановах. Це дружба, доброта, чесність і сміливість. Улюблені герої стають зразками для уподобання. Але більшість тем, сюжетів висвітлюють боротьбу, протиставлення добра і зла шляхом емоційної характеристики позитивних та негативнихгероїв.

Театр – один з найяскравіших емоційних засобів, що формують смак дитини. Театр діє на уяву дитини різними засобами: словом, дією, зображувальним мистецтвом, музикою. Кому пощастило саме в ранньому віці зануритися в атмосферу чарів театру, той все життя буде сприймати світ прекрасним, душа його не зачерствіє, не буде жорстокою, духовно не збідніється.

/Files/images/teatr/DSCN1860.JPG

/Files/images/teatr/DSCN1869.JPG/Files/images/teatr/DSC_0555.JPG/Files/images/teatr/DSC_0558.JPG/Files/images/teatr/DSC_0559.JPG/Files/images/teatr/DSC_0561.JPG/Files/images/teatr/DSC_0562.JPG/Files/images/teatr/DSC_0564.JPG/Files/images/teatr/DSC_0566.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 176

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.