Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності
З метою створення максимально безпечних умов перебування дітей у навколишньому середовищі, формування у дітей усвідомлення цінності свого життя та здоров’я, навчання способів регулювання власної поведінки у довкіллі, серед людей, предметів у ДНЗ у період з 16.11. по 20.11.2015 р. було проведено «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дитини».
Основними завданнями проведення Тижня знань колектив визначив такі:
– Формування у дітей розуміння цінності власного життя, здоров’я, необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності.
Упродовж «Тижня знань» педагоги закладу реалізували різні форми роботи та теми заходів з основ безпеки життєдіяльності дітей для різних вікових груп, а саме:
1. Підготовлено та запропоновано інформаційний та консультативний матеріал для батьківських куточків з тем:
o «Батькам про правила дорожнього руху»
o «Дитина та вулиця»
o «Наодинці вдома»
2. Оформлено пам'ятки для батьків та дітей
* «Дії під час виникнення пожежі»
* «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»
* «Попередження інфекційних та кишкових захворювань дітей дошкільного віку»
3.Проведено бесіди з дітьми:
• «Що таке здоров'я»
• «Природа навколо нас»
• «Як вберегти свій будинок від пожежі»
• «Вогонь злий і добрий»
• «Бесіда про хлопавки , петарди, ракети»
4. Використано читання літературних творів:
• Прислів’я про пожежу
• Н.Горобенко «З незнайомцями не дружи»
• Т. Александрова «Свытлофор Моргайко»
• Л.Яковенко «Несподіваний гість»
• О.Шуваєва «Небезпечні пригоди»
• Л.Коваль «Малята – пішоходи»
• В.Загороднюка«Його величність сірничок»
• казок «Вовк і семеро козенят», «Про вогонь», «Козенята та вогонь»
6. Проведено дидактичні ігри :
«Небезпечні предмети», «Оціни вчинок», «З електрикою дружи, але й себе бережи» , «Дорожні знаки», «Вогонь добрий - вогонь злий». «Врятуй сам себе».»Допоможемо звірятам перейти дорогу», «Веселий світлофор», «Уважним будь!»
7. Проводено рухливі ігри:
«Діти і вовк»,„ Світлофор”, «Літаки». «Зайці і вовки». «Діти в лісі»,“Тривога». “Знайди собі місце”.
„ Чия команда швидше збереться” , „ Автомобіль і горобці”
8. Проведено
• сюжетно-рольови ігри:„ Пожежники”, „ Сім'я”, «Водії»
• вправи “Вогонь який”, “Обери правильний предмет”,“Допоможи потерпілому”, “Куди поспішають машини”.
Коментарi