Функції методичної служби дошкільного навчального закладу
Інформаційна:
вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів;
підвищення кваліфікації педагогічного персоналу;
підвищення якості педагогічного процесу;
узагальнення позитивного досвіду педагогів;
поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти, про новітні досягнення науки та практики;
широке впровадження інформаційних технологій;
встановлення з різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність дошкільного навчального закладу.
Навчальна:
здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями;
ознайомлення зі стандартами дошкільної освіти України;
здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти;
організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використання мактивних методів.
Контрольно-діагностична:
моніторинг якості педагогічного процесу;
застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу;
аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу; узагальнення отриманих результатів.
Корекційно-прогностична (плануюча):
здійснення планування перспективних та поточнихзаходів ( річний, місячний, календарний плани)
Організаційна:
організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо;
організація методичних об’єднань, творчих груп та міні-проектів;
організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійногорівня;
організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами;
направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації.
Дослідницька:
планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій;
вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій.
Комунікативна:
усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності;
реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності;
встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами.
Виховна (мотиваційно-стимулююча):
стимулювання творчої діяльності педагогів;
виявлення потенціалу педагогів;
стимулювання підвищення професійної кваліфікації;
мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.
Гностична:
оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти.
Коментарi