Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/dlya_sayta/бесідами.jpg

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

1. Моніторинг якості освіти у дошкільному закладі проводиться відповідно до Указу Президента України від 30.09.2010 р. № 926 "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні", Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 р. № 1283 "Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти"
Закон України "Про освіту"
Закон України "Про дошкільну освіту"

2. Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ДНЗ дає можливість:

- результативно організовувати та здійснювати навчально-виховний процес;
- стимулювати особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів;
- ефективно розподіляти ресурси закладу.

Оцінювання результатів навчально-виховного процесу у дошкільному закладі здійснюється тричі на рік (вересень, січень, травень) за двома напрямками:

- виконання вимог державних програм та Базового компоненту дошкільної освіти,
- готовність дітей старших груп до навчання в школі.
Завдання моніторингового дослідження:
1. Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та отримати об’єктивну інформацію.
2. Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільниками відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми ЗДО.
3. Провести порівняльний аналіз відповідності фактичних результатів освітньої діяльності прикінцевій меті – вимогам Державного стандарту дошкільної освіти.
4. Визначити чинники, які сприяють покращенню виконання освітньої програми в ЗДО.
5. Надати рекомендації педагогам і батькам дошкільників стосовно визначення шляхів покращення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу.
Загальними ознаками є:
1. Наявність завдань педагогічного оцінювання стану об'єкта діагностики.
2. Системність і повторюваність моніторингу як виду педагогічної діяльності, що здійснюють у типових ситуаціях на певних етапах освітнього процесу.
3. Використання методик спеціально адаптованих до конкретних ситуацій і умов.
Суб’єктами освітнього процесу є діти.
Об’єктами моніторингу є:
• інформація про учасників освітнього процесу;
• навчально-методичне, матеріально-технічне, нормативно-правове забезпечення освітнього процесу;
• результати освітнього процесу ( навчально-пізнавальної, творчої, ігрової діяльності, тощо)
Кiлькiсть переглядiв: 171

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.