Інноваційна діяльність в закладі
Сьогодні інноваційність є однією з домінуючих тенденцій розвитку людства. З урахуванням цього нова освітня парадигма вибудовується на засадах збереження і розвитку творчої потенції людини, її спрямованості та самовизначення, стабільно активної життєдіяльності у змінних соціальних умовах, готовності до сприймання і вирішення нових завдань.
Інноваційна діяльність нашого дошкільного закладу реалізується системним впровадженням нових педагогічних технологій, в результаті яких підвищується ефективність роботи.
Банк інноваційних технологій дошкільного навчального закладу закладу
- Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку "Казкова фізкультура" М.Єфименко (
Суть технології.Проведення фізкультурних занять у формі ігрових дійств. Форма фізичної активності дітей – горизонтальний пластичний балет (“пластик-шоу”), що поєднує музичність, хореографічність, естетичність дійства. Його скорочені програми використовують як фізкультурні хвилинки, паузи, а також як розваги і свята. Ігрова взаємодія з дітьми реалізується в рамках ігрової теми як великої тематичної гри (макрогри), що триває протягом одного чи кількох занять. Спільна мета та сюжетна лінія містить кілька міні-ігор, ігор-вправ.
- Курс "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку". Автор - Н. Гавриш, О. Пометун
Суть технології.Формування у дошкільників мотивації до дій та моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя. Загальними завданнями курсу, що реалізують мету, визначено такі:
· Формування у дошкільників початкових уявлень про дії та поведінку, орієнтованих на сталий розвиток, в екологічній, економічній та соціальній сферах повсякденного життя.
· Сприяння усвідомленню дітьми необхідності збереження ресурсів планети і країни, сталого способу власного життя та особистої причетності до майбутнього суспільства і природи.
· Розвиток у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку, мотивації та спонукання до дій у цьому напрямі.
- "Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку". Автор – Л. Зайцева
Суть технології.Розроблення та процедурне втілення компонентів педагогічного процесу як системи дій, що забезпечує гарантований результат.
Основна мета:формування структури образно-логічного мислення, яке забезпечує плавний перехід від наочно-образного до словесно-логічного (сутність математики проявляється перш за все в якості, стилі мислення); розвиток творчості, мовлення, виховання моральних якостей; ознайомлення з об’єктами природного, предметного довкілля- Розвиток логіко-математичних уявлень і вмінь шляхом використання ігор та вправ з дидактичним матеріалом – паличками Кюізенера та логічними блоками Дьєнеша.Автор - Х. Кюізенер та З. Дьєнеш
Суть технології.Активізація пізнавальних здібностей дошкільників, вміння логічно розмірковувати,сформованістьрозуміння дітьми абстрактних понять, що виникають в мисленні дитини як результат його самостійної практичної діяльності ("самостійного математичного дослідження").
Коментарi