Повернутися до звичайного режиму

Украинский флаг3D герб Украины

1. Організація освітнього процесу в ЗДО здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» і спрямована на реалізацію основних завдань закладу освіти.

Зміст освітнього процесу в закладі визначається і реалізується відповідно до програми «Українське дошкілля». Запропонована орієнтовна модель перспективного планування дає можливість педагогам-дошкільникам реалізувати на практиці інтегрування різних видів діяльності, систематизувати знання, уміння, навички дітей.
2. Чітко визначена мета планування та методичні орієнтири допомагають поступово ефективно організувати діяльність дошкільників. Також вихователями груп дотримуються вимоги програми , яка націлює педагогів і батьків на особистісний розвиток дітей за основними напрямками та робить окремий акцент на ігровій діяльності.
3. Основною формою організованої навчальної діяльності дітей старшого дошкільного віку залишаються заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та інші).
4. Організована навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно на першу половину дня. Деякі заходи проводяться у другій половині дня. Елементи навчальної діяльності включаються також до інших форм роботи з дітьми в повсякденні (ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота).
5. З огляду на те, що провідною в дошкільному віці є ігрова діяльність, гра широко використовується в навчально-виховному процесі ЗДО як самостійна форма роботи з дітьми та як ефективний засіб і метод розвитку, виховання і навчання в інших організаційних формах. Пріоритет надається творчим іграм (сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, ігри-драматизації та інсценівки, ігри з елементами праці та художньо- творчої діяльності) та ігри з правилами (дидактичні, інтелектуальні, рухливі, хороводні).
6. Самостійна діяльність дітей організується щодня в першій та другій половині дня. Протягом дня поєднуються різні за змістовою спрямованістю її види (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька…) та поступово залучаються до участі в них всі діти групи.
7. Індивідуальна робота з дітьми як самостійна організаційна форма проводиться з вихованцями у вільні години (під час ранкового прийому, прогулянок…) в приміщеннях і на свіжому повітрі. Вона організовується з метою активізації пасивних дітей, додаткових занять з окремими дітьми.
8. Гуртки є додатковою організаційною формою освітнього процесу. Гурткова робота( театралізована діяльність, навчання дітей гри в шашки) проводяться в другій половині дня, у час, відведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей. Тривалість їх відповідає зазначеним нормам для навчальних занять, а періодичність проведення становить 2 рази на тиждень. Оптимальним є наповнюваність гурткових груп – 10-12 осіб.

Закони України

Про освіту
Про дошкільну освіту
Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 5, ст.50)
Про охорону дитинства
Конвенція ООН про права дитини
Про захист населення від інфекційних хвороб

Акти Кабінету Міністрів України

- Постанова від 24 березня 2021 р. № 305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку"
- Постанова МОЗ "Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СOVID-19) " від 25.08.2021 № 8
- від 14 червня 2002 р. N 826 "Про затвердження Порядку медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі"
- Постанова від 27 січня 2021 р. N 86 "Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 .03.2003 року № 305" Положення про дошкільний навчальний заклад"


Накази Міністерства освіти і науки України

- від 12 січня 2021 року "Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти" (нова редакція)
- від 16 квітня 2018 року №372 "Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти"
- від 30 червня 2011 року № 714 "Про затвердження Примірного положення про консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей,які виховуються в умовах сім’ї"

Листи Міністерства освіти і науки України

Розпорядження Кабміну від 14.04.2021 №366-р "Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року"
Лист МОН від 10.08.2021 №1/9-406 "ЩОДО ОКРЕМИХ ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ"
Лист МОН від 09.08.2021 №1/9-404 "Лист МОН від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”
Лист МОН від 29.07.2020 №1/9-406 "ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року таопалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності"
Лист МОН від 07.07.2021 №1/9-344 "ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА РІК"
Лист МОН від 29.06.2021 №1/9-337 ЩОДО СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ВІДДІЛЕНЬ, ГРУП) РІЗНИХ ТИПІВ ТА ФОРМ ВЛАСНОСТІ ТА НАЛЕЖНОГО ФІНАНСУВАННЯ ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Лист МОН від 16.03.2021 №1/9-148 "ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ДО ОНОВЛЕНОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Постанова МОЗ Головний Державний санітарний лікар від 25.08.2021 №8
Лист МОН від 22.07.2020 № 1/9-394 “Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році”
Інструктивно-методичні рекомендації № 1/9-411 від 30.07.2020 року "Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2020/2021 навчальному році"
Лист Міністерства № 1/9-455 від 03.07.09 "Планування роботи в дошкільних навчальних закладах"
Лист Міністерства № 1/9-577 від 29.07.11 "Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах"
Лист Міністерства № 1/9-74 від 05.02.13 "Зупинити насилля над дітьми – справа нашої професійної гідності"
Лист Міністерства освіти і науки України № 104/52 від 06.02.15 року "Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах"
Лист МОН України від 20.04.2015 року №466 "Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності"
Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-348 від 25.06.2020 року "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища у дошкільних навчальних закладах"
Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-535 від 06.11.15 року "Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі"
- постанова від 20 серпня 2014 року "Про затвердження Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення"

Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів

Лист МОН від 25.07.2016 № 1/9-396 "Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах"
Лист МОН від 02.02.2016р № 1/9-454 "Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах"
Лист МОН від 02.09.2016 № 1/9-456 "Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах"
Лист МОН від 20.10.2016 р. № 1/9-561 "Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами"

накази

Наказ Управління освіти і науки БМТГ від 29.12.2021 року № 401 "Про організацію харчування дітей у закладах дошкільної і загальної середньої освіти комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади"

Кiлькiсть переглядiв: 1125

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.