Педагогічна рада в ДНЗ
29 листопада в ДНЗ "Зіронька" відбулася педагогічна рада на тему "Пізнавати світ серцем та розумом" (до 100-річчя від дня народження В.Сухомлинського).
Учитель-новатор на усі віки
Сухомлинський Василь Олександрович – мега - зірка в освітньому просторі не лише України, а й усього світу.
Лише 100 років минає від дня народження видатного педагога, а його педагогічна скарбниця ( сміливо можна стверджувати) по праву належатиме вікам. Адже всі освітяни, які виконують державне замовлення – виховання відповідального і активного громадянина, фізично і морально загартованого патріота – незалежно від меж і кордонів своїх країн, неодмінно звертаються і будуть звертатися до педагогічної спадщини Учителя.
Василь Олександрович зумів, в непростий для усієї країни час, стати для сучасності взірцем того, як відійти від офіційних ідеологічних догм тоталітаризму і створити ідеологію гуманізму, любові й поваги до особистості учня. Його педагогіка вже тоді випереджувала час і тому сьогодні є актуальною.
Педагог-гуманіст вже в 50-60-х роках ХХ ст. у своїй маленькій Павлиській школі на практиці став новатором теорії і практики всієї системи освіти.
Його оновлена педагогіка – це педагогіка співробітництва, особистісно орієнтованого навчання, громадянськість як « пристрасть людського серця», соціалізація дітей з особливими освітніми потребами, розвиток критичного мислення, родинна педагогіка, позбавлена морального зубожіння, « медична педагогіка» - ось неповний перелік факторів , за допомогою яких і твориться Людина.
Лише 100 років минає від дня народження видатного педагога, а його педагогічна скарбниця ( сміливо можна стверджувати) по праву належатиме вікам. Адже всі освітяни, які виконують державне замовлення – виховання відповідального і активного громадянина, фізично і морально загартованого патріота – незалежно від меж і кордонів своїх країн, неодмінно звертаються і будуть звертатися до педагогічної спадщини Учителя.
Василь Олександрович зумів, в непростий для усієї країни час, стати для сучасності взірцем того, як відійти від офіційних ідеологічних догм тоталітаризму і створити ідеологію гуманізму, любові й поваги до особистості учня. Його педагогіка вже тоді випереджувала час і тому сьогодні є актуальною.
Педагог-гуманіст вже в 50-60-х роках ХХ ст. у своїй маленькій Павлиській школі на практиці став новатором теорії і практики всієї системи освіти.
Його оновлена педагогіка – це педагогіка співробітництва, особистісно орієнтованого навчання, громадянськість як « пристрасть людського серця», соціалізація дітей з особливими освітніми потребами, розвиток критичного мислення, родинна педагогіка, позбавлена морального зубожіння, « медична педагогіка» - ось неповний перелік факторів , за допомогою яких і твориться Людина.
Коментарi