Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/dlya_sayta/image.png


/Files/images/dlya_sayta/77f2f40eea28ba9045a832157b8a99e6.jpg

/Files/images/stornka_muzkervnika/slajd1-1.jpg


/Files/images/stornka_muzkervnika/slajd2-2.jpg


/Files/images/stornka_muzkervnika/slajd3-1.jpg


/Files/images/stornka_muzkervnika/slajd5.jpg

Сила маминої колискової пісні....

Співайте завжди діткам перед сном!!

«Котику сіренький…» Скільки теплих і ласкавих слів знаходить матуся, заспокоюючи свою дитинку. Скільки любові і ніжності у колискових піснях!! Малюк, ще не вміючи розмовляти, не розуміючи жодного слова, почувши колискову одразу заспокоюється, затихає, засипає! Саме колискові пісні вважаються першими в житті вашого малюка, вони сприймаються з магічною силою, тому що співає їх найрідніша в світі людина – матуся!

Ритм колискових зазвичай відповідає серцебиттю, ритму дихання матері і малюка, відіграє важливу роль у духовному розвитку дитини. Саме завдяки колисковим, дитина отримує перші уявлення про навколишній світ: тварин, пташок, оточуючі предмети.

Котику сіренький,
Котику біленький,
Котку волохатий,
Не ходи по хаті.

Не ходи по хаті,
Не буди дитяти,
Дитя буде спати,
Котик воркотати.

Ой на котка воркота,
На дитину дрімота...

Коли дитина підростає, їй співають колискові казкового змісту, в текстах яких вирішуються психологічні питання. В багатьох колискових піснях перед дитиною розвертається перспектива про його майбутню самостійність. Таким чином, колискові дають дитині уявлення про навколишній світ, знайомить з головними принципами побудови світу.

Але найголовніше в колискових – це материнська ніжність, любов, що надає впевненості кожній дитині. Пісні показують, що життя прекрасне, але в теперішній нелегкий час, почуття захищеності для дитини дуже важливе, адже наш світ складний і непередбачуваний!

Дуже важливе і саме спілкування матері і дитини! Чудово, якщо у вашій сім’ї зберігаються традиції, як спів колискових, читання казок перед сном, задушевні розмови про головне! А сон, як відомо, дається людині не тільки для відпочинку, а й для глибинної обробки тої інформації, яку отримала ваша дитина на протязі дня. Довірливі відносини, які виникають в моменти такого спілкування, відіграють важливу роль для дитини не тільки ясельного віку, а й надалі, коли дитина дорослішає! І навіть тоді, коли ваша дитина подорослішає, вона буде знати, що у нього є та людина, яка його завжди вислухає, зрозуміє, підтримає, з якою так приємно спілкуватися просто покласти голівку на плече. Співайте діткам! Не соромтесь! Адже саме ви – найкращий співак і приклад для своєї дитини!

/Files/images/stornka_muzkervnika/ebb2454452b8494b286ca32dee3ba2e8.jpg

Консультація для батьків дітей раннього

та молодшого дошкільного віку

«ДОМАШНІ МУЗИЧНІ ЗАНЯТТЯ»

(підготувала музичний керівник Тетяна Поліщук)

У дитини одним із перших формується слуховий аналізатор, тож музика найраніше серед видів мистецтв стає доступною для сприйняття дитини. Приємні, злагоджені звуки потрібні для гармонійного фізичного та інтелектуального розвитку дитини і у лоні матері, і після народження.Вони сприятливо діють на настрій дитини, викликають у неї відчуття задоволення.
Медики стверджують, що нестача у житті сучасних дітей благодатних звуків викликає хвороби. Дзюркіт струмка, шелест листя, щебетання птахів та багато інших звуків, серед яких людина жила впродовж тисячоліть, сьогодні змінилися на гул реактивних літаків, гуркотіння автомобілів та побутової техніки. Дитина частіше чує постріли, лайливі слова, зойки жаху з телевізору, ніж ніжний спів матері. Прикро, але батьки зазвичай не надають цьому значення, вони просто не знають, що благодатні звуки природи та музики мають величезний вплив на організм на фізіологічному рівні. Доведено, що музика може заспокоювати чи збуджувати нервову систему, прискорювати чи уповільнювати роботу серця та дихання, підвищувати артеріальний тиск, регулювати температуру тіла, активізувати імунітет, стимулювати вироблення гормонів, що блокують стрес.
Батькам слід знати, що музичні здібності у дитини можуть виявлятися дуже рано, проте якщо ви не помічаєте особливих їхніх проявів – однозначні висновки про їх відсутність теж не варто робити. Лише систематична турбота батьків про прилучення дитини до музики зможуть закласти в ній «ядро» музичності. Для цього батькам потрібно набратися терпіння. Раджу приділяти музичному розвитку дитини хоча б 3 – 5 хвилин на день, і результат не забариться . Нагадаю про те, що найважливіше завдання для дорослих - навчити дитину уважно слухати музику. Окрім того, потрібно дбати й про розвиток у дитини співочих навичок, уміння ритмічно рухатися під музику.
Більшість батьків не мають музичної освіти, та це й не обов’язково. Достатньо вміти чисто співати, правильно інтонувати мелодії, виразно виконувати танцювальні рухи. Вдома можна повторювати репертуар, з яким дитину ознайомлюють у дитячому садку. Крім того, на домашніх музичних заняттях є можливість ознайомлювати дітей з новими музичними творами, які знають батьки. Але потрібно зважити на те, що ці твори мають бути зрозумілими дітям.
Дитина дуже емоційно реагує на голос і рухи своїх батьків, із задоволенням наслідує їх. Збагатити уяву дитини про звукову палітру музики допоможуть також різноманітні музичні інструменти (наприклад, бубон, барабан, трикутник). З часом батьки зможуть укомплектувати оригінальний домашній оркестр із простих музичних інструментів, влаштовувати імпровізований виступ такого оркестру перед гостями та родичами, або навіть залучати і їх до спільного музикування. Така творчість принесе неабияке задоволення насамперед дитині.
Усі батьки хочуть угледіти у своїй дитині хоча б маленький паросток майбутньої талановитої особистості. Крім того, усі хочуть бачити свою дитину доброю, чуйною, такою, що розуміє і цінує красу навколишнього світу. Ці чудові людські риси можна виховати за допомогою мистецтва. Тож раджу батькам не втрачати дорогоцінного часу і почати сіяти зернини творчості у своїх дітях уже з раннього віку.

Поради батькам

Виготовляємо музичні інструменти власноруч

Музичний інструмент для дитини— символ музики, атой, хто грає на ньому,— майже чарівник. Навчання дітей гри на музичних інструментах сприяє вихованню відповідальності, адже формує вміння грати вансамблі, співпрацювати одне з одним допомагає долати невпевненість інерішучість, розширює музичний кругозір, сприяє розвитку природних здібностей та психічних процесів— відчуття ритму, музичної пам’яті, художнього смаку, творчої ініціативи, мислення, уяви тощо. Граючи на музичних інструментах, кожна дитина дізнається, яким може бути звук від удару, трусіння предмета, постукування по ньому паличкою, пальцем, долонею тощо.
В період, коли діти знаходяться вдома, не маючи змоги відвідувати дитячий садок та різноманітні гуртки, музичні інструменти можна виготовити своїми руками, використовуючи елементи методики Карла Орфа. Це викличе у дітей бажання займатися музикуванням, розширить знання про будову та способи гри на деяких музичних інструмента, що буде сприяти розвитку музичних здібностей.
Залучення дошкільника до створення дитячих музичних інструментів дає йому можливість відчути себе творцем, заохочує уважніше ставитися до звуків, по-іншому сприймати навколишнє середовище. Граючи на нетрадиційних інструментах, діти спілкуються, фантазують та самореалізуються. Переживають музику, відчуваючи радість ізадоволення. Вони знаходять власні форми спілкування змузикою.
Які ж музичні інструменти діти можуть виготовити власноруч та як їх застосовувати.
Найдоступнішими для виготовлення єшумові музичні інструменти. Вони дають змогу дитині по-новому дослухатися до звуків навколо. Трохи бажання, фантазії— іотримуємо шумілки, стукалки, шелестунчики, дзенькалки тощо. За допомогою шумових інструментів дитина може грати під фонограму, добирати ритмічний акомпанемент до дитячих пісень, імпровізувати звукові картини на задану тему, ілюструвати вірші звуками, створювати шумову казку. Звукове ілюстрування віршів— це ритмічні йтемброво-звукові вправляння. Ритм, укладений условах, діти відчувають природно йвідтворюють без труднощів. Його можна проплескати або виконати на будь-якому шумовому інструменті. Основою для мовних вправ єдитячий фольклор: лічилки, дражнилки, кричалки, забавлянки, примовки, заклички тощо. Цікавою для дітей формою музично-ритмічних ігор із шумовими інструментами є також шумові казки.
Тож виготовляємо дитячі музичні інструменти разом зі своїми дітьми власноруч.
Веселі коробочки. Цей шумовий дитячий інструмент виготовляють зконтейнерів від шоколадних яєць або порожніх картонних коробок від кремів, парфумерії. Наповнювачем може бути крупа (рис, гречка, горох) або дрібні намистини, ґудзики тощо.
Дзенькалки. Кільце для гардин та металеві бігуді з’єднують між собою йутакий спосіб створюють чудовий музичний інструмент.
Скрипунці. Усередину мішечків із тканини кладуть зім’яту упаковку від круп, печива, макаронних виробів тощо. Зминаючи такий мішечок, видобувають скрипучий звук.
Барабанчик. Цей шумовий інструмент виготовляють ізжерстяної консервної банки зкапроновою кришкою. До неї приєднують звичайну резинку, її кінці ховають під кришку. Жерстяну банку за допомогою резинки фіксують на долоні. Інструмент— готовий, на ньому можна грати за допомогою дерев’яної палички або пальчиками.
Гребінець-тріскунець. Знадобиться звичайний гребінець, бажано звеликими зубцями. Для отримання характерного звука по ньому водять паличкою.
Стукалка. Беруть дві дощечки, до кожної прикріплюють невеликі ручки, аби зручно було тримати їх уруках. Музичний інструмент-стукалка— готовий!
Цокотуха. Для виготовлення цього інструмента беруть торбинку зтканини розміром 20×10см, заповнюють її до половини пластмасовими кришками від пляшок. Якщо струшувати торбинку, то можна почути «цокотіння», схоже на звуки, які видають деякі птахи ітварини.
Шелестунчики. Цей саморобний музичний інструмент дасть змогу зімітувати шум вітру чи шелест листя. Виготовляють його зі звичайної палички, на одному кінці якої прикріплюють вузькі смужки гофрованого паперу, або смужки виготовлені з одноразових кульків.
Музична веселка. Назву цей музичний інструмент отримав через характерне оформлення. На гачки, прикріплені до міцної опори, підвішують невеликі пляшки зпрозорого скла. Уних наливають різноколірну рідину. Від легких ударів паличкою отримуємо ніжний звук.
Шейкер. У коробки циліндричної форми (з-під чіпсів, плівок для побутового використання, фольги для запікання тощо) насипають будь-який дрібний наповнювач, заклеюють відкриті сторони, за бажанням прикрашають.
Звук видобувають за допомогою зтрушування.
В інтернеті легко знайти покрокову інструкцію як виготовити будь-який музичний інструмент з фото і навіть з відеопоказом.

Як зробити дитячі маракаси своїми руками

Пара маракасів власного виробництва допоможе в розвитку дитини будь-якого віку. Для найменших їх можна використовувати замість брязкальця. Для старших вони будуть корисними як ударні інструменти, що розвивають відчуття ритму, а при регулярних заняттях покращують слух і мовлення дитини.

Матеріали:

· 2 пластикові яйця Kinder;
· 4 пластикові виделки (або ложки);
· трохи крупи;
· в’язальні нитки;
· ножиці;
· клей для пластику.

Хід роботи:

Насипте трохи сухої крупи в пластикові ємності від шоколадних яєць, міцно закрийте. Кожен вид круп має своє звучання, поекспериментуйте з гречкою, манкою, рисом, дрібними макаронами.
Накрутіть на пластикове брязкальце шар мяких ниток для в'язання. Де треба, застосуйте клей для фіксації ємкостей та ниток.
У результаті, вийде саморобний і дуже цікавий для дитини інструмент, який видає м'які, тихі і приємні звуки, на відміну від професійних інструментів. На простому прикладі ваша дитина зрозуміє конструкцію маракаса і брязкальця.
Розвивайте у своїх дітей творчі та музичні здібності.

«Використання музичної гри

в життєдіяльності дитини»

Консультація для батьків дітей старших груп

Підготувала музичний керівник ДНЗ Давидчик О.Л.

Музично–ігрова діяльність доступна всім дітям. Залучення дітей до музично–ігрової діяльності, а не лише до сприймання музики, дуже корисне для їх загального художнього розвитку, відповідає природним потребам і можливостям дітей.

Під час музичної гри формується художня культура дітей, їхня здатність оцінювати явища дійсності, виховується естетичний смак, збагачується світовідчуття: розвиваються асоціативна уява, сенсорна, емоційна, інтелектуальна сфери дітей, їхні творчі здібності, що дають дітям можливість створювати красу самостійно.

Музична гра є формою творчості. Це невичерпне джерело вражень, думок, емоцій, дій, запитань, способів розв’язання різних проблем. Завдяки музичній грі у педагогів та батьків виникають необмежені можливості у створенні умов для прояву творчих сил дитини, а тому музична гра ніколи не перетвориться на іграшку з вичерпаним потенціалом. Навіть при наявності встановлених правил, норм, певній регламентованості ігрових дій кожна музична гра надає дітям змогу бути творцями, зокрема естетичних цінностей, отримувати задоволення від власних духовних сил, створювати нову естетичну реальність, частиною якої є вони самі. Таким чином забезпечується єдність самопізнання( дослідження власного духовного світу через музику), самовираження (реалізація етико – естетичних ідеалів) і самоствердження(заява через мистецтво про себе як про особистість, про багатство своїх почуттів та силу творчої енергії) дітей.

Музична гра дає дітям змогу відчувати світ серцем, пізнавати його розумом. Музична гра може бути формою організації навчання, методом набування і закріплення знань, засобом виховання морально – вольових якостей.

Пропонуємо до уваги батьків такі ігри музичної спрямованості:

« Подоляночка»
«Диби, диби, дибки!»
« Ой, Василю, товаришу!»
«Садівник і козенята»
«Впізнай за голосом»
«Гуси - лебеді»
Кiлькiсть переглядiв: 530

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.